Szkolenia polecane | |
Medyczne Call Center - telefoniczna rejestracja i obsługa pacjentów + teleporady medyczne - ...Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Medyczne Call Center - telefoniczna rejestracja i obsługa pacjentów (...) Najbliższy termin: 2024-06-17 - 2024-06-18 Lokacja: Do uzgodnienia. |
1290.001225.50 zł 1507.37 zł brutto (Vat 23%) -5% |
Profesjonalna sekretarka/asystentka - 2-dniowe efektywne warsztaty szkoleniowe. Praktyczne wskazówkiMiędzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IISTProfesjonalna sekretarka/asystentka - 2-dniowe efektywne warsztaty szkoleniowe. Praktyczne wskazówki usprawniające organizację pracy w biurze. Zapoznaj się z dostępnymi terminami >> TUTAJ FORMULARZ (...) Najbliższy termin: 2024-05-27 - 2024-05-28 Lokacja: Do uzgodnienia. |
1290.001225.50 zł 1507.37 zł brutto (Vat 23%) -5% |
Wywieranie wpływu na innychWSTRONEROZWOJUKażda osoba, która pragnie świadomie i skutecznie wpływać na innych z poszanowaniem ich osobistej wartości. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
AI (SZTUCZNA INTELIGENCJA) W BIZNESIE. Szkolenie z praktycznego zastosowania dla firm i managerówB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Szkolenie "AI (Sztuczna Inteligencja) w biznesie" stanowi kompleksowy kurs, który łączy teoretyczne podstawy sztucznej inteligencji z praktycznymi przykładami jej zastosowania w realiach biznesowych. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
PEŁNOMOCNIK I AUDITOR WEWNĘTRZNY SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ WG ISO 9001:2015LUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCISzkolenie zawiera w sobie zarówno omówienie wymagań normy „bazowej” (ISO 9001:2015) jak i wymagania normy auditowej. Poprzez zbudowanie kompetencji w obu obszarach - przygotowuje w pełnym zakresie do pełnienia funkcji Auditora i Pełnomocnika Najbliższy termin: 2024-05-27 - 2024-05-28 Lokacja: Bydgoszcz, Kujawsko - Pomorskie |
1600.00 zł 1968.00 zł brutto (Vat 23%) |
Medyczne Call Center - telefoniczna rejestracja i obsługa pacjentów + teleporady medyczne - ...Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Medyczne Call Center - telefoniczna rejestracja i obsługa pacjentów (...) Najbliższy termin: 2024-06-17 - 2024-06-18 Lokacja: Do uzgodnienia. |
1290.001225.50 zł 1507.37 zł brutto (Vat 23%) -5% |
AUDITOR WEWNĘTRZNY SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ WG ISO 9001:2015LUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCISzkolenie zawiera w sobie zarówno omówienie wymagań normy „bazowej” (ISO 9001:2015) jak i wymagania normy auditowej. Poprzez zbudowanie kompetencji w obu obszarach - przygotowuje w pełnym zakresie do pełnienia funkcji Auditora i Pełnomocnika Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
PEŁNOMOCNIK I AUDITOR WEWNĘTRZNY SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ WG ISO 9001:2015 (indywidualne)LUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCISzkolenie zawiera w sobie zarówno omówienie wymagań normy „bazowej” (ISO 9001:2015) jak i wymagania normy auditowej. Poprzez zbudowanie kompetencji w obu obszarach - przygotowuje w pełnym zakresie do pełnienia funkcji Auditora i Pełnomocnika Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
2100.00 zł 2583.00 zł brutto (Vat 23%) |
Sztuka rozmów oceniających- jak wyznaczać cele, jak oceniać by motywować? -2 dniowe warsztaty praktyWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej. Rozmowa oceniająca jest ważnym elementem, ponieważ służy podsumowaniu pracy oraz wzmocnieniu motywacji pracownika. Najbliższy termin: 2024-05-30 - 2024-05-31 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) |
Sztuka rozmów oceniających- jak wyznaczać cele, jak oceniać by motywować? -2 dniowe warsztaty praktyWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej. Rozmowa oceniająca jest ważnym elementem, ponieważ służy podsumowaniu pracy oraz wzmocnieniu motywacji pracownika. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Szkolenia zarządzanie Menedżerskie obsługa klienta
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.